_نژاد پرستی تا حالا چه تاثیری روی زندگی شما داشته؟ برای تغییرش چیکار تصمیم دارید بکنید؟

+ من با خود "نژاد" هم مشکل دارم، چه برسه به نژاد پرستی. نژاد مقید کننده و احمقانه ست. وقتی فرم پر میکنی، می پرسن که سفید، سیاه، لاتین یا اسپانیایی هستی؟ طبق تعریف اونا من از خاورمیانه ام، سفیدم. ولی من هیچ وجه اشتراکی با سفید ها ندارم. با سیاه ها هم ندارم. با لاتین و اسپانیا هم ندارم. و حالا، نژادپرستی، تعصب و نژادپرستی باعث شده من از خانه ام دور شوم. باعث شده الان به جای خانه، به جای افغانستان، به جای کشورم، یک جای دیگه باشم. این چیز قابل جبرانی نیست. این چیزی نیست که من بتوانم کاری در موردش بکنم. این چیزی نیست که هیچوقت قابل جبران باشه. چیزی نیست که من هیچوقت بتوانم ببخشم یا فراموش کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد